• Regulamin

SPIS TREŚCI:
1. Postanowienia ogólne
2. Warunki techniczne składania zamówień 
3. Rejestracja
4. Zamówienia
5. Cena produktów oraz formy płatności 
6. Reklamacje 
7. Prawo odstąpienia od umowy
8. Ochrona danych osobowych 
9. Postanowienia końcowe

Sklep internetowy zarejestrowany pod domeną bobolo.pl jest prowadzony przez działalność gospodarczą jednoosobową nazwaną Natalia Banasiak NIP: 6342699472, REGON: 528883404, a jej właścicielem jest Natalia Banasiak z siedzibą przy ulicy Kazimierza Jagiellończyka 14/2, 42-605 w Tarnowskich Górach.

W celu nawiązania kontaktu ze sprzedawcą, prosimy o kontakt mailowy pod adresem - kontakt@bobolo.pl
Lub pod numerem telefonu - 518-846-989

Postanowienia ogólne
:
Ustala się następujące znaczenie słów dla poszczególnych podmiotów:

  1. Regulamin - niniejszy dokument, w którym jest zawarta treść regulaminu.
  2. Klient - podmiot dokonujący zakupu dobra na rzecz własnej konsumpcji lub w celu dalszej dystrybucji, nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność prawną do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie  dokonuje zakupu w sklepie internetowym. 
  3. Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta - osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem wskazanej działalności. 
  4. Konsument - klient będący osobą fizyczną, korzystającym ze sklepu internetowego w celach nie związanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą. 
  5. Przedmiot transakcji - towary wymienione i opisywane na stronie internetowej.
  6. Towar, produkt - rzecz ruchoma, przeznaczona na sprzedaż w celach zarobkowych, prezentowana w sklepie internetowym, którego tyczy się umowa sprzedaży.
  7. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży towarów w rozumieniu ustawy kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy usługodawcą a klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu. 
  8. Sklep internetowy - serwis internetowy dostępny pod adresem bobolo.pl, za pośrednictwem którego klient może złożyć zamówienie. 
  9. Zamówienie - oświadczenie woli klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie oraz umożliwienie klientowi składania zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie z tej usługi jest możliwe po rejestracji i zalogowaniu się klienta w sklepie lub poprzez prawidłowo wypełniony formularz zamówienia bez konieczności logowania się/rejestracji. Sklep umożliwia bezpłatne przeglądanie asortymentu na stronach produktowych. 
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu pomiędzy składającym zamówienie - jako kupującym a sklepem jako sprzedawcą. 
Każdy klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu.

Warunki techniczne składania zamówień:
  1. Zakazane jest dostarczanie przez klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym o opiniach produktów.
Rejestracja:
  1. Rejestracja w sklepie jest nieodpłatna i nieobowiązkowa. 
  2. Rejestracja w sklepie następuje w oparciu o prawidłowo wypełniony formularz rejestracyjny, w którym klient podaje adres e-mail oraz hasło, zaakceptowany, aktualny regulamin sklepu oraz złożone oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówień klienta. Istnieje również możliwość rejestracji za pomocą konta Google, przy takim zakładaniu konta również trzeba zaakceptować aktualny regulamin sklepu oraz złożone oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówień klienta. Z chwilą założenia konta dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia konta pomiędzy klientem a sklepem. 
  3. Po zarejestrowaniu się w sklepie, logowanie odbywa się przy użyciu konta Google lub danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych na podstawie późniejszego wniosku klienta. 
  4. W celu usunięcia konta klienta ze sklepu (wypowiedzenie umowy) należy wysłać wiadomość elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: kontakt@bobolo.pl z podaniem danych identyfikujących klienta aktualnie zarejestrowanego w sklepie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których sklep jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia. 
  5. Sklep dopuszcza składnie zamówień bez konieczności rejestrowania się i logowania w sklepie. W tym celu klient każdorazowo w procesie składania zamówienia jest zobowiązany wypełnić formularz elektroniczny przez wprowadzenie wymaganych przez sklep danych koniecznych dla jego identyfikacji oraz zawarcia i wykonania umowy. Klient ma obowiązek zaakceptować aktualny regulamin wraz z oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zamówienia. Brak rejestracji w sklepie oznacza brak posiadania konta klienta, które umożliwia dostęp do automatycznego śledzenia zamówienia czy dołączeniu do programu lojalnościowego.
Zamówienia:
  1. Informacje o dostępnym asortymencie w sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. 
  2. Klient, składając zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów w sklepie. Proces zamawiania produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia produktu klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta. Przed złożeniem zamówienia klient potwierdza iż zapoznał się z niniejszym regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby zamówienia. 
  3. Wysłane przez sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia zamówienia klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści sklep, umowa nie zostanie zawarta.
  4. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako konsument.
  5. Ocena czy klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta jest dokonywana przez sklep w stosunku do indywidualnego przypadku oraz w oparciu o oświadczenie klienta złożone w toku zamawiania produktów. Przyjmuje się, że klienci będący przedsiębiorcami wpisanymi do rejestru CEIDG, którzy przy składaniu zamówienia nie wskazali niezawodowego charakteru zamówienia, dokonują zakupu w ramach swojej działalności gospodarczej, w związku z jej zawodowym charakterem, chyba, że coś innego będzie wynikało z okoliczności umowy w powiązaniu z przedmiotem działalności tego klienta odzwierciedlonym w CEIDG.
  6. W celu złożenia zamówienia klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w sklepie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.
  7. Klient może wybrać nieograniczoną ilość produktów do zamówienia spośród ilości danego produktu dostępnego dla zamówień, a w po przejściu do koszyka otrzyma podsumowanie wybranych produktów.
  8. W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia klienta, sklep zawiadomi o tym fakcie klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację zamówienia w okresie zaproponowanym przez sklep czy od umowy odstępuje. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, o którym mowa powyżej, klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy: 
  • Częściową realizacją - wybór przez klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych produktów.
  • Anulowania całości zamówienia (odstąpienie).
  • W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwróci klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od powiadomienia, zamówienie zostanie anulowane w części produktów niedostępnych.
  • W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego sprzedawcy.
Cena produktów oraz formy płatności:
  1. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej sklepu zawierają podatek VAT i nie obejmują kosztów dostawy.
  2. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach produktów w zależności od zamówionego towaru i wyboru klienta co do sposobu dostawy, przy składaniu zamówienia.
  3. Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby płatności za produkty:
  • Przelew tradycyjny,
  • Płatności elektroniczne On-Line za pośrednictwem serwisu prowadzi Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013, do rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem RIP000109, do rejestru pośredników kredytowych pod numerem RPK002057, do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 11050.
  • Płatność w opcji za pobraniem (gotówką lub - jeżeli kurier/punkt obsługujący paczki będzie dysponował terminalem - także kartą płatniczą).
  1. W razie dokonania zamówienia i wybrania innej opcji płatności niż przy odbiorze a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego zamówienia w ciągu czternastu (14) dni, zamówienie zostaje anulowane.
  2. Wydanie zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez klienta, nie później jednak niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty zawarcia umowy.
  3. W przypadku niektórych produktów lub osiągnięcia określonej wartości zamówienia, koszt dostawy ponosi sklep, o czym klient jest każdorazowo przed złożeniem zamówienia informowany.
  4. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną poprzez przelew z konta klienta na konto sklepu, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy z którego zostały pobrane opłaty.
Reklamacje:
  1. Sklep jest zobowiązany do wydania towaru bez wad oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego towaru, klient może według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, o ile została udzielona gwarancja oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.
  3. W przypadku umów zawieranych z konsumentami oraz przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. W celu złożenia reklamacji należy poinformować sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz ewentualnego usunięcia wad bez konieczności odsyłania towaru do sklepu. W przypadku konieczności odesłania towaru do sklepu, sklep poinformuje składającego reklamację o tym w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup produktu w sklepie z opisem żądań. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@bobolo.pl lub w formie pisemnej na adres sklepu.
  5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla reklamującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sklep, albo sklep nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub nie usunął wady.
  6. Jeżeli klientem jest konsumentem lub przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta, może zamiast zaproponowanego przez sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Nie można odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  8. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Jeżeli konsument lub przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta nie otrzyma stanowiska sklepu co do reklamacji, przyjmuje się, że sklep uznał reklamację.
  9. Transport reklamowanych produktów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt klienta za pośrednictwem wskazanej przez sklep formy odesłania. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego produktu, a sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez konsumenta lub przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.
  10. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy sklepem a klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
Prawo od odstąpienia od umowy:
  1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do sklepu. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego w podstronie "Zwroty i reklamacje". Termin uważa się za zachowany jeżeli konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres sklepu lub drogą elektroniczną na e-mail: kontakt@bobolo.pl, najpóźniej w ostatnim dniu 30-dniowego okresu. Sklep po wpłynięciu oświadczenia o odstąpieniu w formie elektronicznej na podany e-mail potwierdzi niezwłocznie wpływ przez wysłanie informacji na adres poczty internetowej odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po wyżej wymienionym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  2. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. konsument lub przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli zwracany towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego, według wyboru sklepu.
  3. Prawo konsumenta lub przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem zamówienia m.in. jest rzecz:
  • Nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  1. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu na adres sklepu. Konsument lub przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu do sklepu (koszty odesłania).
  2. W przypadku odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, zostaną przekazane na rzecz konsumenta lub przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Zwrot płatności dokonanych za pomocą przelewu elektronicznego następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu). W przypadku płatności za pomocą serwisu Autopay należy podać rachunek bankowy w formularzu zwrotu/reklamacji.
  4. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem od kupującego lub dostarczenia przez kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
Ochrona danych osobowych:
  1. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych w sklepie znajdują się w polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej sklepu.
Postanowienia ogólne:
  1. Na każdy sprzedany przez sklep produkt wystawiana jest faktura lub inny dokument rozliczeniowy (rachunek, paragon) zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura jak i rachunek jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru. Akceptacja regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur i rachunków w formie elektronicznej.
  2. Prawem właściwym jest prawo polskie. spory wynikłe pomiędzy klientem i sklepem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby sklepu, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie od razu po aktualizacji regulaminu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu poprzez podany adres e-mail: kontakt@bobolo.pl

Kliknij TUTAJ aby wrócić na stronę główną.
  • Sklep zamknięty

Sklep wyłączony.