• Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wejdź w maila wysłanego przez nas do Ciebie i pobierz stamtąd praktycznie gotowy formularz zwrotu/reklamacji (jest on zamieszczony w formacie PDF w załączniku). Wypełnij w nim wszystkie kolumny, bez tego nie będziemy w stanie rozpatrzyć Twojej reklamacji. Pamiętaj aby formularz dołączyć do przesyłki.
LUB
Jeśli nie potrafisz tego znależć: Pobierz Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, pełne dane adresowe, adres e-mail, nr telefonu, datę zakupu, rodzaj dostawy, metodę płatności, powód zwrotu, nazwę produktu, cenę, ilość, cenę dostawy, i numer konta bankowego na który mamy dokonać zwrot.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3.
 Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
42-605, Tarnowskie Góry, Kazimierza Jagiellończyka 14/2

Zgodnie z obowiązującym regulaminem, masz 30 dni na zwrot towaru.

W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu poprzez podany adres e-mail: kontakt@bobolo.pl

Kliknij TUTAJ aby wrócić na stronę główną.
  • Sklep zamknięty

Sklep wyłączony.